Veelgestelde Vragen

Algemeen

Nee, we hebben geen fysieke winkel. Maar maak je geen zorgen, we zijn er online om jou te helpen!

Onze kledingstukken vallen over het algemeen op maat. In uitzonderlijke gevallen, staat dit altijd vermeld in de productdetails.

Helaas, reserveren is niet mogelijk, maar we proberen altijd snel bij te vullen!

Verzenden

Jouw bestelling wordt binnen 1 à 3 werkdagen verzonden. We willen niet dat je lang op je nieuwe items hoeft te wachten!

  • Voor België: € 6,50 (en gratis bij bestellingen vanaf € 100)

  • Voor Nederland: € 15

Nee, momenteel bieden we geen afhaalmogelijkheden aan. Maar we zorgen ervoor dat elke bestelling snel en veilig naar jou toe komt!

Als een item als 'pre-order' is aangeduid, betekent dit dat het iets langer duurt voordat het verzonden kan worden. Wil je de andere items sneller eventueel toch ontvangen? Geen probleem, plaats gewoon aparte bestellingen.

Indien je niet thuis bent op het moment van levering, zal de postbode een briefje achterlaten in je brievenbus. Hiermee kun je het pakket ophalen bij het postkantoor of postpunt.

Retourneren

We begrijpen dat soms dingen niet helemaal passen. Daarom heb je 15 dagen de tijd om een item terug te sturen.

Items die je met korting hebt gekocht, kunnen niet worden geretourneerd.

  • Plaats de items die je wil retourneren in de originele doos of verzendenvelop.

  • Zorg ervoor dat de doos goed is afgesloten met tape, zodat het product in de originele staat wordt geretourneerd. 

  • Vul ons retourformulier in.

Retour adres: 

LM Brands International - Wittebrug 2 - 2970 Schilde

E-mail:

info@loveloulou.be


(*) (Voor verzending vanuit andere landen gebruik je je vertrouwde pakjesdienst)

Helaas zijn retourkosten voor eigen rekening.

Als je een andere maat wenst, bestel deze dan gewoon opnieuw via onze webshop. Het item dat niet goed past, mag je natuurlijk retourneren.

Nee, we vragen je vriendelijk om alle retours te verzenden.

Zodra we jouw retour hebben verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail. Het bedrag wordt binnen 1 à 7 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.

We hebben een streng retourbeleid om de kwaliteit te waarborgen. Als je een item retourneert dat niet aan onze voorwaarden voldoet, wordt het bedrag helaas niet terugbetaald.

Probleem

Geen paniek! Controleer je spam/junk-mail. Als je de mail nog steeds niet kunt vinden, stuur dan een bericht naar info@loveloulou.be. We staan klaar om je te helpen!

Oh nee! Neem binnen 24 uur contact met ons op via info@loveloulou.be en voeg wat foto's toe. We zorgen ervoor dat alles snel wordt opgelost!

Dat is vervelend, maar geen zorgen! Laat het ons binnen 24 uur weten via info@loveloulou.be, dan zorgen wij voor de juiste oplossing. We zijn er om jou te helpen!

Geen paniek! Dit kan verschillende redenen hebben. Neem contact met ons op via info@loveloulou.be.

Dit wil zeggen dat Bpost het pakje niet heeft kunnen leveren. Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Onjuist / onvolledig adres
  • Pakje niet op tijd opgehaald in het postkantoor / postpunt of pakjeautomaat

Het pakje kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de extra verzendkosten, zelf als het oorspronkelijk gratis verzending was.